M.Y. Challenger

KEEN SELLER OFFERS INVITED

€390.000,--

Technische informatie

Type Hakvoort 66
Afmetingen L.o.a 20,08 x Br. 5.35 x D. 1.50 (mtr.)
OntwerperPieter Beeldsnijder
WerfHakvoort Shipyard
Materiaal Aluminium
Bouwjaar 1988
Dek Aluminium, achterdek Teak
Hutten 4 x
Materiaal Iterieur Oak , gordijnen zijn houten louvres (2009) , refitted in 2009
Motoren 2 x GM 8V2Ti 478 kw (650 pk)
Boegschroef 48 V. sidepower + draadloos remote controle(2009)
Rompvorm Knikspant
Doorvaarthoogte ong. 6,90 m.
Maximum Speed 14 kn.
Bediening Rexroth electr. (2013)
Keerkoppeling Twindisk
Brandstoftank 6000 ltr.
Watertank 2000 ltr.
Vuilwatertank 1100 ltr.
Ramen Frame van Aluminium
Bimini 2 x on flybridge (2009)
Achterdek kan worden gesloten met een wintertent (2009)
Dekverlichting LED (2015)
Dekwash Grundfos 220 V. Automatic (2014)
Gangway ja
Walstroom Auto.switch + shore transformer Ws60 7000 VA.
Genrator onan generator 13,5 kw 1500toeren bj 2010
Acculader Mastervolt 120 Amp. (2015)
Omvormer Mastervolt 400 W. (2015)
Accu's start 4 x 230 Amp. , licht 2 x 230 Amp.
Accu controle Mastervolt Masterlink MiCC (2009)
Airco all rooms seperte units
Verwarming CV + side kick hotair ACV Alfa F (2009)
Hydrofoor Grundfos 220 V. softstart electr. (2014)
Kooktoestel Atag induction (2009)
Magnetron magnetron/oven combi Pelgrim hotair (2009)
Afwasser Fagor (2009)
Koelkast Bosch (2009)
Vriezer Bosch (2009)
Wasmachine + Droger Miele Novotronic W6245 (2009)
Toiletten 4 x Rheinstrom 24 V.
Douche 4 x + 1 x stoomcabine
Bad 1 x 2 persoons design
Anker ja
Ankerwinch 24 V. + remote controle
Zwemplatform ja Teak + alu. zwemtrap (2009)
Log/Diepte/Speed B & G
Kompas ja
VHF Skanti VHF 1000DSC + Raymarine DSC on flybridge (2014)
Radar Simrad (2009)
GPS JRC J-nav. 500 + Simrad
Autopilot Raymarine P70 met draadloos remote S100 (2014) + Neco marine 892CU + remote
Kaartplotter 2 x Simrad Ce44 + DS44 (2009)
Brandblussers 3 x Gloria poeder 12 kg.
Scheepshoorn ja
Intercom P.A. Amplifier model M-3
Charter Max. 10 persons
Techn. refit in 2009 bij Balk Shipyard
Onderwaterschip in 2015 gezandstraald en kompleet nieuw opgebouwd met een epoxysysteem en een no-wearing antifouling systeem